skip to Main Content
GRATIS VERZENDING IN NEDERLAND

Veelgestelde vragen

Kun je een e-scooter in de regen gebruiken?
Het is raadzaam om de instructiehandleiding van elke scootmobiel te raadplegen. Probeer de batterij droog te houden.

Waar moet ik mijn e-scooter opslaan en opladen?
Bewaar uw scootmobiel bij het stallen op een droge plaats en als u de scootmobiel niet vaak gebruikt, laad hem dan elke 3 maanden gedurende 30 minuten op. Houd ze uit de buurt van brandbare materialen.

Laad uw scootmobiel niet op in de buurt van waar u ’s nachts slaapt.

Is het legaal om een ​​e-scooter te gebruiken in het Nederland ?
Raadpleeg onze pagina E-scooterwetgeving in het gedeelte Koopgids van de site.

Hoe lang duurt het opladen?
Elke e-scooter zal variëren, zie onze productpagina voor informatie over individuele scooters.

Wat moet ik doen als ik een lekke band krijg?
Raadpleeg onze Buyers Guide voor meer informatie

Welke betaling accepteren wij?
We accepteren betalingen via : IDEAL, MISTERCASH, PAYPAL, VISA, DISCOVER, DINERS CLUB, JCB, SEPA, BOLETO, ELO, AMAZON PAY, GOOGLE PAY, APPLE PAY, SOFORT, AMERICAN EXPRESS & MASTERCARD

Hoe lang duurt de levering?
Binnen 1 a 2 werkdagen.

Wat is de garantie?
The E-Scooter verkoopt alleen officiële producten en deze vallen onder een fabrieksgarantie. Elke e-scooter heeft garanties van verschillende fabrikanten. De meeste hebben 2 jaar garantie.

Wat is de garantie?
The E-Scooter verkoopt alleen officiële producten en deze vallen onder een fabrieksgarantie. Elke e-scooter heeft garanties van verschillende fabrikanten. De meeste hebben 2 jaar garantie.

Wat is uw retourbeleid?
Zie onze sectie Retouren en restituties

Voorafgaande bestelling (PRE-ORDER ) :
Wanneer u voorraad vooraf bestelt, moet u het artikel volledig betalen. Klik bij het afrekenen op Pre-order levering en wij verzenden de scooter zodat u deze de volgende werkdag ontvangt zodra deze op voorraad is.

Alle scooters die beschikbaar zijn voor pre-order, moeten op voorraad zijn op de datum die wordt vermeld op de productpagina op de site. Dit is een geschatte datum en deze kan enigszins variëren, daar hebben wij geen controle over. We houden u wel op de hoogte.

We sturen je een e-mail zodra de scooter arriveert en we laten je weten wanneer we de scooter naar je verzenden. U ontvangt een trackingnummer.

Als je op enig moment een terugbetaling wilt voordat de scooter naar je wordt verzonden, neem dan contact met ons op: info@the-escooter.nl en we kunnen je terugbetalen.

Back To Top